Morgnonpigg!

Klockan 6.30 ringde klockan och jag traskade upp ur sängen. Blev sjön med Hjördis och jag fick såklart helt sjukt ont i fötterna. När jag kom hem var det blod på ena hälen. Yeees. Så jobbigt att det aldrig blir bra.

Nu har jag käkat frulle och ska plocka undan och bädda här lite. Sen blir det solning + dusch. B är och skriver tenta nu. En halv tenta, han var inte alls nervös. Det kommer säkert gå skit bra. Han är mega duktig i skolan:) När han slutat vid ett ska vi sticka och hämta bilen som blev klar redan igår. De hade bytt klossar. Så jag och B ska betala 600 var. Kunde varit mycket värre.

Efter att bilen är hämtad ska vi till stan och göra lite ärenden. En mössa hade ju inte varit helt fel. Men tanken är att jag ska spara pengar så då får det vara en billig en i så fall. Bokade även biljetter till premiären av Chicago igår. Dan ska ju vara med så det går inte att missa. Så biljetterna ska ju också hämtas ut och betalas. Och hyran ska också betalas. Jahapp, det här verkar ju bli en billig dag....

Hoppas de här studierna gör så att jag slipper att snåla med allting såhär mycket resten av mitt liv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0