Muskel

Japp, har tränat muskel idag. Använde 10 kg stången till alla moment utom ett. När jag klarar att använda 10 kg till triceps ska jag byta så jag har 10 kg och 12 kg istället för 8 kg och 10 kg som jag har nu. Intressant va?

Idag har jag grubblat hela dagen på tentan. Men jag har bara skrivit och varit effektiv i tre timmar. Imorgon ska den bli färdig. Tror jag börjar få grepp om sista frågan. Läraren har inte svarat på mitt mejl men jag har frågat lite folk här på campus. Och Johanna den gamla räven (som fyller 24 och därmed har en jävla erfarenhet) visste vad ordet betyder:)

Jag tänker inte förklara det här för jag antar att ni inte är särskilt inresserad.

Nu ska jag duscha, sen äta mackor och dricka té. Mums.

En liten varning: jag kommer garanterat vara nojjig över tentan imorgon så om man vill slippa läsa om det ska man nog hoppa min blogg imorgon. Förhoppningsvis blir jag klar med den redan på förmiddagen. Vill inte sitta för länge med den för då ändrar man allt till sist.

Märker ni hur jag glider in på ämnet hela tiden? Arh...

En annan sak. Det här med att man ska ägna 8 timmar om dagen åt studierna. Är det bara det man sitter framför datorn och böckerna som gäller då eller gäller alla tankar och funderingar man har i skallen också? För i så fall så arbetar jag minst 10 timmar om dagen.

Det här har min hjärna arbetat på idag: KÄRLEK KONVENTION KÄRLEK KONVETION KÄRLEK KONVENTION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0