Överraskning!

Igår så gick jag och B och la oss ganska tidigt. Precis när jag hade somnat fick jag sms.

Pappa: sover du?
Jag: inte nu längre.
Pappa: håll dig vaken 10 min till.
Jag: Vad händer då?

Jag visste att pappa och brorsan varit på Gotland och jobbat och att de inte kunde flyga hem pga vädret. Så jag tänkte att de kanske hade blivit ändrade planer så de kunde flyga hem ändå. Så jag stod och hängde ut genom fönstret i hopp om att få se ett flygplan. Det var ganska molnigt så jag tänkte att jag aldrig skulle se ngt ändå. Jag la mig igen. Efter två minuter ringde det på dörren. Och där stod, pappa och brorsan.

Haha, det var såklart jättekul att träffa de. Blev väldigt överraskad bara, men det var nog meningen.

Förresten, var nyss om Chicago på de lokala nyheterna. Premiär imorgon, och den ska vi på:) Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0