Plugg helg, jippy.

Igår gick jag runt sjön efter att ha tittat på idol. Inte fel att gå sisådär 5 km en fredag kväll. Duschade och somnade gott när jag kom hem

Vaknade vid elva idag av att B gick ut ur sovrummet. Konstigt att jag inte vaknat innan, jag brukar vakna lätt. Han hade till och med pelat på mig för att jag skulle vakna. Men icke.

Nu har vi precis ätit god fruksot. Ska dra med mig B till biblioteket nu. Han behöver egentligen plugga mer än mig eftersom han sanrt har tenta. Och jag har sjukt mycket att läsa.

Ingen fest och ingen shopping denna helgen. Bara plugg. Lika bra eftersom jag inte har några pengar. Ska spara nästa csn tills vi ska till Kosta outlet. Vi ska dit i början på november. Då ska jag handla nya jeans. Inga av mina passar, har blivit tjockis. Upptäckte ett hål i mina favoriter härom dagen. Knappt ngn ångest. Nog därför jag gick runt sjön igår. Här är saker jag behöver lägga pengar på:

JEANS
STICKAD LÅNG KOFTA
BAS LINNEN/TRÖJOR
GÖRA NYTT HÅL I ÖRAT
SOLA

Och inget av det kan jag göra. Fan vad jag längtar till Kosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0