Plugg non-stop

Idag har det verkligen varit plugg heeeeela dagen. Var på biblioteket klockan åtta men var så jävla trött. Satt mest och glodde ut genom fönstret. Läste lite i favvis boken lite då och då men inte ens den var särskilt intressant. Jag var trött.

Klockan 10-12 hade jag föreläsning. Vi försökte att analyser och tolka några dikter. Fan vad jag är kass. Kan inte "se" vissa saker. Är så långt ifrån konstnärlig som man kan bli tror jag.

På lunchen käkade jag och B revben och potatissallad. Det var gott. Sen däckade vi i sängen en timme. När jag vaknat satte jag mig med böckerna igen. Läste ungefär en timme för att sen gå till biblan. Kom nyss hem därifrån. Detta är första gången jag sitter framför datorn idag. Har inte ens hunnit sätta på den och kolla mejlen. Jaja.

Tänk att jag läser 100-300 sidor om dagen. Kanske inte konstigt att jag sover som en stock om nätterna? Helt utmattad ju. Hade inte varit fel med en paus nu efter tentan men nejdå. Ny kurs, nya tag och nya sidor att läsa. Nu ska jag läsa den girige. Den är typ på hundra sidor. Inte så värst sugen men vad gör man liksom.

Klockan 20.45 ska vi vara på djursjukhuset för Hjördis ska ögonlysas. Lite skum tid, inte billigt heller. Men annars blir det inga valpar.

Nej nu ska jag läsa. IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0