Sista frågan...

Nu sitter jag i bilioteket och försöker få rätt på den sista frågan. Det närmar sig inlämning. Klockan 20.00 imorgon ska den vara inlämnad och jag hoppas verkligen att jag blir godkänd.

Den här sista frågan var väldigt kulurig och jag har fastnat på ordet konvention, har mejlat och frågat läraren vad hon egentligen menar. Vill ju få ett så korrekt svar som möjligt. Usch vad jag är nervös inför resultatet på den här tentan. Jag tycker ju det här ämnet är jätteroligt och det skulle kännas tungt om jag inte klarade tentan.

Jaja, nog ältat om det.

Ska sitta här fram till lunch tänkte jag. Förhoppningsvis har jag svaat på alla frågor då så jag kan ägna morgondagen åt finslipning. I eftermiddag har jag föreläsning mellan 15-17 med programet.

Tills på onsdag ska jag ha läst ganska mycket och övat på olika versmått och versfötter. Och på fredag börjar en ny kurs och då ska jag ha läst massa. Men jag får ta en sak i taget. Prio 1: TENTAN.

Blir träning ikväll, muskel närmare bestämt. Måste göra något annat än tentan. Just nu cirkulerar alla mina tankar kring den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0