Skriver hemtenta.

Nu sitter jag på biblioteket och har nyss svarat på fråga nummer två. Idag gick det riktigt segt och trögt. Är inte riktigt nöjd med svaret men om det fortsätter i den här takten kommer jag ha tid att titta igenom ordentligt och ändra och ha mig. Hoppas verkligen att denna tentan går bra. Den känns i alla fall väldigt roligt att skriva vilket inga av mina tidigare tentor har gjort. Tyder kanske på att jag är och nosar på rätt ämne?

Nu ska jag nog traska hem för jag börjar bli ganska hungrig. Sen ska jag till Ica och handla lite. Blir bakning idag (och imorgon).

Ska träna core 18.30 och 20.30 kommer Dan och Johanna och kollar film. Ska bli kul. Länge sen jag träffade de ordentligt.

Imorgon ska jag och Frida baka äppelkaka (nyttig, där är trots allt havregryn och äpple i) sen ska vi kolla idol. Kommer bli kul. Fast innan dess måste jag ju ha svarat på 3:e frågan på min hemtenta.

Nu ska jag traska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0