Söndag utan mysbrallor.

I förmiddags har jag och B kollat på Hulken. Den var bra, tycker jag att man ska se om man inte redan har gjort det. Sen läste jag typ 50 sidor. Ska läsa 20 sidor till sen på de andra böckerna. Det är så min kväll ska spenderas, i böckerna. Efter läsningen fick jag ett ryck och började städa. B blev lite smittad och tvättade golven. Inte helt fel.

Sen duschade vi och gjorde oss fräscha för att sen gå ut med Hjördis, sen blev det Willys. Lagade god mat idag, mums.

Jag har alltid mysbrallor på mig på söndagarna. Det är mina föräldrars fel. Fast de har iofs mysbrallor alla kvällar i veckan. Det är skönt att sitta i soffan med mysbrallor, inga åtsittande byxor. Om min familj varit borta en helg så brukar de flesta ha bytat om till mysbrallor inom en halvtimme efter hemkomst. Haha, rätt komiskt. Härligt.


Har på mig en av calvin parfymerna jag fick av mamma. Har provat 3/5 nu. Denna luktar jättegott. Funderar på att önska mig den i juklapp. Kanske:)

Kan även tillägga att tanken är att just denna delen av mig ska bli mindre med hjälp av träning. Har inte gått så bra än så länge. Mest blivit hårdare. Men jag fortsätter att ligga i. Muskel imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0