Suck...

Satt på bibblan i förmiddags och försökte få klart grupparbetet, det ska vara 4 sidor men jag fick bara iho 3 sidor. Jag hoppas verkligen att det räcker. Kommer inte hinna eller orka läsa klart alla Bellman dikter till imorgon. Jag är så trött på att läsa nu och ändå vill jag såklart göra så bra ifrån mig som möjligt.

Ringde till tandläkaren innan och fick en tid. Så jag körde dit (i värsta snöstormen) och fick en skånsk tandläkare. Min visdomstand får inte riktigt plats och jag biter mig själv i kinden. Han sa att jag var rejält svullen och irriterad. Jag ska prova att skölja och borsta med ett bakteriedödande medel i en vecka. Om jag fortfarande har ont då så ska de dra ut tanden. De kunde egentligen dragit ut den idag och det sa jag att det gick bra. Men tandläkaren tyckte att jag behövde en vecka att fundera på det. Han ville nog inte berätta för mig hur jävla ont det gör. Jag frågade och han sa ja man får ju bedövning. Det var en hygglig tandläkare för jag fick studentrabatt. Slapp betala ngt. Han sa men jag har ju bara tittat, inte gjort ngt. Vi kan kalla detta rådgivning.

Nu ska jag fortsätta gnälla över hur ont jag har i min tand och hur jävla mycket jag har att göra och hur synd det är om man mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

då får vi kanske liva upp med en utgång imorrn? ;) (om tanden inte gör alltför jäkla ont!usch)

2008-10-30 @ 20:46:54
Postat av: Johanna

Jag har föreläsning och MÅSTE plugga för att jag ska hinna till nästa vecka. Men en liten utgång skulle man väl kunna klämma in:)

2008-10-31 @ 07:37:01
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0