Svårt att hinna läsa allt...

Har suttit från 8-12 i bibblan för att jag skulle hinna läsa klart allt till seminariet imorgon. Nu såg jag att jag hade fått mejl av vår lärare som meddelade att hon skjutit upp föreläsningen en vecka för att vi skulle hinna läsa allt. Och jag som precis börjat hinna ikapp. Haha jaja. Nu har jag möjlighet att bli extra bra och verkligen läsa in så mycket jag kan. Det känns skönt. Man ville kunna så prestera så bra som möjligt på seminariet och den här delkursen ställer högre krav och är på en högre nivå. Känns det som i alla fall. Den 21/11 ska hemtentan vara inlämnad. Nu börjar snart nervositeten igen. Suck.

Önskar att jag var en naturbegåvning inom litteratur och kunde se alla klurigheter som självklara. Tycker i alla fall att det är jättekul att läsa om alla olika epoker och genrer. Och det har jag möjlighet att läsa lite mer om eftersom läraren flyttade seminariet. Ska dessutom läsa inför nästa seminarium också så det inte blir för tight.

Tllbaka till bibblan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0