Tandpetare i ögonen?

Gud mina ögon vill bara stängas. Så himla trött. Satt i biblan från 8-10. Sen hade jag föreläsning från 10-13. Sen blev det en timme till i biblan innan jag gick hem. 6 timmars plugg idag. Jag är helt slut. Egentligen ska man plugga 8 om dagen. Hur sjukt är inte det? Min hjärna är hel död.

Jaja nu ska jag ut med Hördis. Sen måste jag packa väskan. Åstorp imorgon ju:) Ska bli kul. Sen ska jag träna air muskel idag. Hoppas benen pallar bara. Har lite ont fortfarande men jag ska ta det lugnt. Är så jäkla taggad. Wiho.

B slutar skolan klockan 17 och då tänkte jag ha maten klar. Blir spaghetti och köttfärssås (sveriges vanligaste maträtt, ellerhur Frida).

Nu måste jag sätta fart. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Frida

..fast visst menar du spagetti och KORV väl haha..

2008-10-02 @ 16:16:07
Postat av: Johanna

Haha asså korv. Jag kommer aldrig fatta vad det är för en kombnation.

2008-10-02 @ 17:30:12
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte chansen att vinna Hösten snyggaste snaekers. Allt du behöver göra är allt lämna en kommentar i detta inlägg:

http://justlikealexandra.blogg.se/2008/october/tavling.html#comment



Så är du med o tävlar!



Lycka till... Kramar Alexandra

2008-10-02 @ 17:38:06
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaa.. det är en latare variant av spagetti å köttfärssås :p

2008-10-02 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0