Trött måndag.

Idag gick jag inte upp förrän åtta. Var på biblioteket vid nio. Frida kom också. Läste lite i alla fall men det gick segt. Nu på eftermiddagen har jag varit så himla seg och mest slöat. Men jag har läst halva Faust nu, hoppas jag hinner läsa ut hela idag.

Har försökt planera in en dag som vi ska åka till Kosta outlet men det är inte det lättaste. Det krockar lätt, jobbigt. Men det ska bli av!!

Nu ska jag träna muskel. Gött. Blir läsa hela kvällen. Tjoho.

Imorgon är det föreläsning, känner mig inte förberedd. Den här läraren har så höga krav och en helt annan stil än den förra. Dessutom tänker jag mycket på min hemtenta (har inte fått resultatet ännu) och det är lite störigt. Kan liksom inte slappna av. Blä. Hoppas jag kan hänga med bra imorgon, det är verkligen inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0