Vill förstå vad Dante egentligen menade när han skrev...

Idag sov jag till nio. Det var skönt. Satt i biblioteket och läste från 10-13. Fattade inte så mycket av det jag läste. Massa dikter hit och dit. Önskar jag kunde vara lika duktig som Frida. Hon pluggar hela dagarna. Varför pallar inte jag det? Önskar att jag var lika effektiv. Så hade jag kanske sluppit vaqra så jäkla nervös inför tentan.

Jaja det blir iaf biblioteket imorgon två timmar innan föreläsningen. Och kanske efter. Måste iaf hem och äta där emellan.

Har nyss tvättat. Tråkigt. Och nu ska jag ut med hunden. Inte så värst roligt det heller.

Muskel 18.20.

Kommentarer
Postat av: Frida

ah men jag pluggar inte mer än du,jag skriver bara mina uppsatser extremt långsamt ;)

ps.air imorrn!!kommer dö..

2008-10-01 @ 20:08:53
Postat av: Johanna

Du är ju mega duktig! Mmm jag kommer också dö men det ska bli gött:)

2008-10-02 @ 07:30:02
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0