AJ, AJ, AJ.

Har haft ganska ont i benen nu denna veckan. Trodde jag hade träningsvärk men så idag på träningen fick jag sjukt ont redan i början på konditionsdelen. PANIK. Höll nästan på att börja gråta, det dunkade och krampade. Kändes som benen blivit överkörda. Kämpade mig igenom passet med det gjorde sjukt ont så fort vi sprang eller hoppade. Frågade tränaren när passet är slut. Hon sa direkt: benhinneinflammation.

Mm grattis till mig. Tränat för hårt sista tiden + att jag cyklat hem barbent. No good, no good. Fan vad ont jag har. Har öga strumpor för att hålla värmen, ska snart klena på salva. Hoppas det går över snabbt. Måste vila tills det är borta. Men kan ändå träna på måndag eftersom vi har muskel då= inget hopp och studs. Måste också tänka på att gå på hela foten.

Skorna är det iaf inget fel på (nyss köpt två nya gympaskor som det inte finns ngt fel på alls).

Nu till ngt roligare: imorgon ska jag och Frida på afterschool på Sivans. Woho!


Kommentarer
Postat av: Frida

va tråkigt med benvärken :s hoppas det går över om du får vila lite,fast jag förstår om du inte vill släppa träningen..det känns ju så bra att vara på g :)

men idag blir det after school iaf..,ses snart!

2008-09-19 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0