Dagen efter träning och inte ont?

Träningen igår var tuff som fan. 70 minuter kan vara 70 väääääääldigt låååååånga minuter. Men det var riktigt roligt. Jag är lite orolig idag över natt jag inte har någon träningsverk. Jobbade jag inte tillräckligt hårt igår? Jag såg ut som om jag duschat efteråt så jag tror jag jobbade ganska hårt. Svettades som bara den. Kanske har jag bara lärt mig hur man stretchar?

Any way, har nyss städat lägenheten och ska börja läsa om litteraturhistoriens grundbegrepp nu. Känner mig inte särskilt sugen. Har dessutom huvudverk. Men jag ska prova iaf.

Händer nog inte så mycket kul i helgen. Både Frida och Helene är på sina hemorter. Lämna mig här helt ensam... Haha, nej jag har ju B. Fast han kanske ska iväg, det vet man aldrig.

Nej boken var det...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Utgång på lördag :) Häng på!

2008-09-12 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0