En måndag som denna...

Idag gick vi upp halv åtta. B stack och besiktigade lägenheten och den gick igenom (säger man så? Eller är det bara om hästar kanske?), jag var på biblioteket och läste till klockan elva. Shit pommes, måste verkligen få tillbaka min läs-kondis snabbt nu. Får gå dit imorgon igen och läsa lite till för att se om ngt kanske kan fastna.

När jag kom hem slöade jag mest en massa. Nu på eftermiddagen var jag och B iväg för att byta lampan  men där fanns ingen som vi ville ha men de skulle få in nya så får köra dit en annan dag. Sen var jag i stan och köpte mer i.d smink. Köpte en såndär låda med en lite fondation, rouge och mineral veil. Hoppas det blir bra. Har alltid haft problem med min hy så därför lägger jag gärna pengarna på något som får mig att känna mig fin och fräsch.

Nu håller B på att göra sjömansbiff. MUMS. När jag ätit ska jag ut och gå runt sjön. Yes, kommer knappt få håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0