Fyller hjärnan med ord...

Idag gick jag upp klockan sju. Satt i biblioteket från halv nio till tolv. Läste en massa om verser oc hhur de är uppbyggda med betonade och obetonade stavleser. Alla mönster har olika namn. Det var verkligen skit svårt och jag kommer ihåg typ 5% av det jag läser. Yeees. Men sen läste jag i min favoritbok också Litteraturens historia i världen. Älskar den boken. Alla frågetecken rätas ut. Får väl se hur tentan går. Hela jag lär väl se ut som ett frågetecken.

Egentligen skulle jag gått till biblioteket och fortsatt läsa efter lunchen men det blev värsta ovädert med riktigt mycket regn så jag ville inte gå ut. Har diskat och städat i köket. Tänt ljus i hela lägenheten för här är jättekallt. Nu ska jag fortsätta läsa. Lyrikanalys.

Är riktigt nervös inför hemtentan. Usch. Får nog den imorgon. Jag hoppas verkligen att jag i alla fall ska fatta någon fråga och kunna få fram ett svar.

Idag ska jag träna muskel 18.20. Tills dess blir det plugg. Om jag inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0