Get out of my head!

Nu har jag suttit och ätit frukost och slöat i en timme typ. Rätt skönt. Klockan tolv ska jag och fixa naglarna. Hoppas att det blir bra. Funderar på att köra till sportaffären och köpa ett par snygga gympaskor. Typ puma eller något. Köpte ett par riktigt bra skor där för ngn vecka sedan. Men eftersom jag har de när jag tränar får de inte lov att vara utomhus heller. Dumt nu när det ska bli snö och slask snart också.

Jag tror faktiskt att jag ska slänga lite skor. Det gör ont i hjärtat men det är många som jag inte använder. Synd att jag inte känner någon med storlek 39 som jag kunde gett lite skor till. Jaja. Behöver egentligen köpa höstskor också. Suck. Köpte ett par snygga stövlar förra hösten men det läcker in vatten i sömmarna så det känns inte så värst skoj. Frågan är vad man egentligen ska ha på sig för skor. Gummistövlar kanske? Borde köpa ngt med hög sula kanske så vattnet inte tar sig in.

Ett ännu större problem är att jag inte alls borde shoppa utan spara pengar till Åre. Har ganska mycket kvar av min lön men vet ju inte hur mycket man behöver när man är där... Bättre med för mycket antar jag.

Skäms lite över mina problem angående skor och kläder (jag ägnar faktiskt många timmar om dagen åt att tänka på detta) när det finns så mycket allvarligare saker. Det är ju sjukt. Min hjärna kan inte vara normal. Om jag inte haft någonstans att bo eller mat att äta hade jag fortfarande tänkt så då? Kanske. Jag älskar faktiskt skor...

Nej jag ska inte tjata om detta mer. Ska göra ngt vettigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0