Irritation.

Kom på alldeles för sent att jag skulle gå på muskel imorgon så passet var fullbokat. Störigt som fan. Får gå på air muskel på tisdag ist. Har fortfarande ont i benen men kanske kan bita ihop. Hoppas de blivit bättre tills dess.

Blir en heldag på biblan imorgon. Har mycket att läsa, precis som vanligt. Har ett grupparbete att ta itu med också. Och precis som vanligt börjar jag jaga upp mig inför tentan som är om två veckor. Fan alltså. Jag vill vara ett underbarn. Vissa frågor är rena grekiskan för mig (kanske eftersom vi läser antiken just nu? Ha, ha). Önskar verkligen att denna kursen ska gå vägen. Att jag fattat poängen och inte gör bort mig total. Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte är helt ute och cyklar.

Ska köpa biljett till sittningen på fredag också. Woho. Jag, Frida och Helene ska iaf dit. Hoppas det blir kul.

Nu ska jag nanna. Sängen är bäddad med sprillans nya lakan.
Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0