Kläder och skor, vilket problem.

Sov länge idag. Gick inte upp förrän nio. Ut med hunden och åt frukost. Sen var jag och solade, nu har jag gjort vid mig och gjort iordning lite här hemma. Ska gå till biblioteket efter lunch.

Jag hatar när man ska bestämma vad man ska ha på sig på morgonen. Jag har ganska mycket kläder men är verkligen urusel på att kombinera olika saker. Det blir alltid att jag använder ngt väldigt intensivt ett tag för att sedan glömma bort och byta ut det plagget. Egentligen vill jag använda alla mina kläder lika mycket och lika ofta. Men det går ju inte... Och nu börjar det bli höst. Vad ska man då ha på sig? Kan man fortfarande använda leggings? Och min höstjacka från förra hösten, funkar den än? Den känns tråkig och jag vill gärna byta ut den. Och mina håliga stövlar då... De kan jag egentligen kasta. För att köpa ett par nya... Skor har jag också en jäkla massa, men jag använder inte alla. Vet inte riktigt hur jag ska få ett fungerande kläd-och-sko-system. Ingenting funkar ju. I-landsproblem.

Jaja, ni kan få titta på lite bilder iaf. Så här blev det när vi varit på Ikea.
lampan är ny och bordet är nytt


en bit av väggen, hela är inte färdig än.

en hallmöbel...

Nu ska jag göra lunch. Snart kommer B hem.

Kommentarer
Postat av: Helene

Fick syn på vovven där! Så underbart söt den var! :)

2008-09-17 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0