Lite hårspray gör dagen glad.

Gick upp kvart i sju och gick ut med hunden. Åt en ganska så rejäl frukost (utan kolhydrater såklart). Vid åtta var jag i biblan och läste det sista verket. Sen hade jag föreläsning från 10-13. Gick in på biblan och lånade en bok innan jag gick hem också. Blir läsa idag och imorgon igen. Jippy.

Ska ut med hunden nu. Sen ska jag göra middag. Utan kolhydrater (fortfarande). Får väl se hur det går. Ikväll blir det träning igen. Air muskel. Heja Johanna.

Har inte varit riktigt lika hungrig idag. Börjar bli nu men det är ju längesen det var frukost. Fast jag åt lite morötter när vi fick paus på lektionen.

Dagens höjdpunkt: fick mitt hårspray idag. Wow, äntligen.


Köpte dessa väldigt billigt på nätet (köpte två av osis). Får väl se hur håret blir. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0