MAT MAT MAT

Det enda jag tänkt på idag är: MAT. Hela tiden, konstant. När jag vaknade imorse satte jag mig på en stol i köket och drack vatten. Hela rummet började snurra och det kändes som jag skulle svimma. Traskade bort till sängen men B tyckte att jag skulle äta så jag slängde i mig filmjölk och gick och la mig igen. B var snäll och gick ut med Hjördis. Sen gjorde han omelett. Mums.

Jag har faktskt varit duktig och pluggat på bra idag. Har bara två verk kvar att läsa. Det ena ska jag läsa idag och det andra innan föreläsningen imorgon..

Kan inte bestämma mig om jag ska gå och träna. Men tror det. Så försvinner tankarna på mat. För fast jag nyss ätit naturell yoghurt (som smakar piss) och druckit te är jag ändå ganska hungrig.

Nej nu ska jag ut med hunden. Min kropp skriker efter socker. Ge mig, ge mig, ge mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0