Mat och mys.

Igår efter att jag hade varit på muskel körde jag och B till Ica och handlade mat. Vid fem var Danne och Elin här. Åt massa mat. Riktigt gott. Sen blev det promenad med hunden och efter det tog vi bussen till stan. Gick till bishops arms och drack öl (eller jag drack cider). Vid två var vi nöjda och tog taxi hem.

Vaknade elva idag. Gick ut med hunden och fixade lite utav en lyxfrukost. Riktigt mumsigt. Danne och Elin åkte hem vid ett. Var jättekul att de kom och hälsade på. Väldigt trevligt.

Nu på eftermiddagen har jag äntligen varit och köpt stövlar! Köpte till och med två. Var på skopunkten, man fick 50% rabatt på det ena paret om man köpt två. Så det kunde jag inte motstå. Sen handlade vi lite på Willys. Har varit ute med hunden och nu blir det soffan och tv:n för hela slanten.
 
Bilder på stövlarna kommer inom snar framtid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0