Mer volym åt folket... i håret då.

Idag har det inte blivit så mycket vettigt gjort. Gick upp vid tio och gick ut med hunden för att sen äta frukost. Vid lunch körde jag och B till Media markt. Han köpte en dvdspelare till datorn och köpte en sånhär:




















Jag har ganska mycket volym i håret men ibland plattar jag det och då kan det vara härligt med lite volym. Rätt roligt att våffla håret ibland också. Den är egentligen inte till för det men ja. Skitsamma. På Media markt är den 150:- billiagare än i andra affärer så köp den där.

Ikväll ska jag och B ut och äta och sen på bio. Ska äntligen se Dark knight. Den kommer ju snart ut på dvd men vill se den på bio. Har velat se den jättelänge. Äntligen.

Kanske lägger inte en bild på hur håret blev senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0