Pisshjärna.

Har nyss varit och tränat. Innan träningen trodde jag verkligen att jag skulle . Eller iaf svimma. Men när träningen väl satt igång så gick det bra. Jag känner mig mycket piggare och fräschare nu. Härligt. Har fortfarande svinigt mycket att plugga men absolut ingen ork alls. Pga det blir det en heldag på biblan imorgon. Tror ändå inte att jag kommer hinna plugga allt. Bra Johanna. Snygg inställning verkligen.

Jag tror det är för att jag inte ätit något socker överhuvudtaget på hela dagen som jag för tillfället tycker att det mesta suger. Speciellt min hjärna som inte fattar att den måste jobba som fan nu när jag sysslar med akademiska studier. Hjärnan räcker mig fingret. Jag räcker fingret tillbaka och skiter i vilket. För tillfället iaf. Så här ser min kväll ut:

Nu: duscha
20.00:Idol
21.00 ngt nytt kriminal tjohejsan efter Idol.
22.00 Promenad med hunden (helst lång runda)
22.30 SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0