Puttning av bil, shopping och party!

Igår vid tolv tiden körde jag och Frida in till stan. Jag köpte lite småsaker och en kjol på h&m. Blev en flaska vin på systemet också. När klockan var tre kände vi oss nöjda och skulle köra hem.  MEN då hade jag glömt släcka lyset på bilen så det fanns inget alls kvar i batteriet. Så vi stod ganska länge och funderade på hur vi skulle göra. Det fanns ingen bil i närheten heller som kunde hjälpa oss. Vi bestämde oss för att springa igång bilen. Vi = Frida. Jag satt innei bilen. Så Frida hon puttade och flera gåner var den nära att starta men vi fick börja om typ tre gånger. Til sist kom det en gubbe som hjälpte till och på tredje försöket startade den:) Riktigt skönt.

När vi kom till campus skulle vi köpa mat av matvagnen som står vid stubor. Vi hade ganska bråttom och ingen av oss hade tid att laga mat. När vi kom dit var vagnen såklart borta.

När jag kom hem gick jag ut med Hjördis och sen åt jag lite. Efter det blev det riktigt bråttom. Det var verkligen precis jag hann komma till Helene i tid. Lämnade cidern där för att sen traska till Sivans där en väldigt trevlig sittning väntade. Sjöng en massa och hade riktigt kul. Efter sittningen var det dags för mellanfest hos Helene. Alla blev riktigt partysugna och på g. När vi kom till Sivans skulle livebandet börja spela och jag blev som vanlig riktigt trött. Var ingen vidare musik att dansa till direkt.

Resten av gänget bestämde sig för att gå till stallarna men det orkade inte jag så jag traskade hem. Bilder kommer senare idag.

Vad händer idag?
10.00-11.10 MUSKEL
Ikväll kommer Danne och Elin på besök!

Kommentarer
Postat av: Frida

tänk att du gick och tränade,värsta powern!(jag vaknade kl ett :)

2008-09-27 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0