Som ett brev på posten...

Lite över åtta fanns jag på bibilioteket idag och läste Uppenbarelseboken. Japp. Sen var jag på föreläsning från 10-13.

När jag kom hem fick jag en väldigt glad överraskning. Låg ett fint brev från Ecophon och jag fick min semesterersättning. Hade inte alls förväntat mig att få något annat än csn denna månaden så jag blev SKIT GLAD. Ska såklart spara så mycket jag kan. Vill verkligen ha ett par bruna stövlar. Kanske kan unna mig det? Hmm jag vet inte. Får se. Jag och Frida ska iaf till stan imorgon innan sittningen för vi har ingenting att ha på oss. Får se om vi hittar något men det hoppas jag vi gör. Vill ha en lång stickad kofta också, men det får nog vänta.

Idag åker mamma och pappa till Prag. Jag är avundsjuk. Jag hade velat ta min senaste lön med mig dit och shoppa. Men det får vänta...

Nu ska jag vila ett tag. Har haft en hård förmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0