Talang?

Önskar att jag var en talang. Att jag kunde sjunga, måla, springa jättefort, hoppa jätehögt, skriva, fota, slicka mig på näsan. Vad som helst. Jag har ingen talang. Jag är inte bra på något. Jag är bara lite halv kass på allt. Jag är hyffsat bra på att läsa men vart ska det ta mig? Kan mina egna tankar få plats i läsningen på något sätt? Hur ska jag ge uttryck för mina tankar och känslor? För att forma de till ord kan jag verkligen inte. Inte alls på något sätt. Jag vill att det ska finnas något som jag är bra på, någonstans där jag kan få känna och tänka. När jag läser glömmer jag bort vad som egentligen är mina tankar. Det funkar inte. Jag måste komma på ett sätt.

Ska nog sova på den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0