Today its a good day!

Finns ingen möjlighet i hela jävla världen att jag kan träna idag. Fast att jag var så bestämd igår. Provade att jogga i lägenheten innan och höll på att börja gråta så ont det gjorde. Jävla skit. Blir muskel imorgon ist och box på torsdag.

Idag ringde alarmet klockan 07.00. Satt på biblan mellan ca 08.00-12.00. Fick gjort ganska mycket. Ska bara läsa lite ur bibeln också. Läste ur en bok som heter Litteraturens historia i världen. Fick en grymt bra översikt med hjälp av den. Ska lätt bänka mig i biblan imorgonbitti med och läsa ur den. Ska försöka läst klart de väsentliga sakerna tills på måndag tänkte jag. Då får vi nog tentan. NERVÖST är bara förnamnet.

Köpte biljett idag till sittningen på fredag. Ska bli riktigt roligt. Kanske ska ta mig till stan på fredag också för jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Hoppas jag kan hitta ngn billig topp isf. Vill ju spara mina pengar.

Jag och B är trötta på den här jävla dieten nu. Funderar på att bara hålla på tills helgen. Det är väldigt dyrt att bara käka typ kött och sallad. Och jävligt påfrestande. Har tappat ett par kilo och det känns gött men man behöver ju faktiskt inte vara så extrem. Kan ju äta normalt men tänka på att inte köpa saker med för mycket socker i. För det har jag iaf blivit medveten om nu. Hur sjukt mycket socker det finns i allt man äter. Jaja vi får väl se hur det går. Lite mer normal kost hade inte varit fel. Jag saknar redan att äta bröd till frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0