Tooooorsdag.

Tufvan igår var riktigt mysigt. Helen kom aldrig men jag och Frida var där. Fast det var nog bara vi som inte fattat att det var livemusik och information om olika kyrkor i Växjö. Haha. Men det var som sagt väldigt mysigt och vi drack god latte (som gjorde att jag inte kunde somna senare).

Igår när jag stod utanför Tufvan och väntade på Frida ringde mamma. Hon berättade att de som köpt min första ponny (Aladdin) ringt och sagt att han varit halt ett bra tag. De undrade om vi ville ta tillbaka honom. Vår veterinär ska titta på röntgenbilderna och sånt sen ska vi bestämma oss. Jag vill såklart att vi ska tillbaka honom men jag är ju knappt hemma så det är mamma som får bestämma mest. Han kommer bli perfekt att gå med unghästarna eftersom han är världens buse. Kanske kan man hitta någon liten tjej som kan rida honom i skogen ett par dagar i veckan. Åååh, jag trodde aldrig jag skulle få Aladdin igen. Kommer aldrig glömma den dagen när jag och mamma lämnade honom med tårar i ögonen.

Jag har typ 20 sidor kvar att läsa om Homeros. Så det ska jag göra idag. Sen ska jag tvätta 12.30 och måste verkligen städa här hemma. Kanske få undan lite saker också.

Ikväll ska jag och Frida träna. Woho!

Har ringt och bokat tid till att fylla på naglarna. Blir ngn blandningen mella akryl och gel denna gången. Får se hur det blir. Annars tar jag bort det.Så jäkla dyrt ju. Gjorde det billigt hemma.

Nej nu ska jag städa. Behöver en paus från boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0