Utan träningsvärk(!)

Blev 70 minter muskel air igår. Så skönt. Svetten rann som bara den, droppade i ögonen. Håret var helt genomblött.. När alla var helt slut efter kondis och styrka skulle vi ruscha. Denna gången kom inget pipande i öronen och det kändes skönt trots att det tog emot. Duschen var inte helt fel när jag kom hem.

Precis när jag lagt mig och somnat ringde B och undrade om jag kunde hämta de på Pudas. När jag kom dit tryckte de in så många det gck i bilen. Kändes sådär, men träffade aldrig på några poliser. Denna gången. När vi kiom fam på campus visade det sig att B inte skulle hem utan vidare till någon annan fest. Eh jahapp. Trodde jag hämtade för de skulle hem. Jaja. När jag sen skulle ta ut Hjördis ur bilen hittade jag inte det sprillans nya kopplet. Letade där bak och på golvet men hittade inte det. Skickade sms till B att han fick leta upp det. Och det låg brevid sätet. Skumt. Sen hoppade jag i säng igen där jag borde blivit och låtit bli att köra till Pudas. Var inte så kul att gå upp halv sju för att tvätta. Jaja.

Medans jag tvättar ska jag försöka plugga. Sen ska jag sola och kanske en sväng till stan.

Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0