Vår utgång

Igår blev det förfest hos Frida. Det var väldigt kul. Kom en kille och knackade på som bor i samma korridor, han undrade om vi ville vara med han och  hans kompisar och förfesta. Men vi hoppade över det.

Vid tio i tio gick vi till Helene för att hämta hennes nationskort som hon glömt. När vi kom till Sivans var det SJUKT lång kö. Helt ofattbart. Trodde inte att vi skulle hinna komma in men det gjorde vi. Och där inne dansade vi som bara den (och svettades). Vid halv ett var jag tvungen att gå hem för jag mådde jätteilla och trodde jag skulle spy. Inte för att jag var full utan för att jag hade ont i magen. Det var så tråkigt att gå hem för jag hade så roligt och ville så gärna vara kvar. Men det kommer förhoppningsvis fler gånger.


kläderna jag köpte på stan.

jag var väldigt glad när jag skulle traska till Frida.

vi var på g när vi skulle ut!

Kommentarer
Postat av: Helene

Snygga bilder ;) Måste få! Vi får dra ut o fika eller nåt snart så ni inte glömmer vem jag är ;)

2008-09-17 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0