En bok utan slut

Nu har jag läst 327 sidor av 760. Boken är inte ens bra, om den hade varit det så hade jag varit färdig för längesen. Jag känner mig ganska stressad också eftersom jag vill att min uppsats ska bli färdig. Den verkar inte skriva sig själv. Jag mejlade min handledare för att få lite kritik och de första raderna i mejlet löd: "Ditt arbete går starkt framåt och jag tycker att analysen har ett bra upplägg, den röda tråden finns där definitivt." och det hela avslutades med: "Ska bli spännande att läsa fortsättningen."

Jag är alltså på rätt väg, men det är grymt svårt. Jag ska skriva C-uppsats nästa termin, blir rädd när jag tänker på det.

Jag får väl fortsätta läsa så att jag blir färdig någon gång och kan skriva klart uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0