Feel this.

Idag delas hemtentan ut. Hoppas den inte är allt för svår.

Innan föreläsningen idag ska jag nog skriva lite på min uppsats. Den har fått vila ett tag när det varit så fint vårväder.

Fick ett tungt besked igår. Ecophon (där jag jobbade förra sommaren) ska inte anställa några sommarjobbare i år. Det är katastrofalt för min del. Jag har sökt en massa annat men det är svårt att få sommarjobb i dessa tider. Lite jobbigt att få det beskedet precis när det är dags att sitta med tentan. Hade varit skönt att slippa oroa sig för annat än tentan just nu. Får hoppas att det löser sig. Blir jobbigt nästa termin om jag inte haft något sommarjobb i år...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gisses vad drygt det är med sommarjobbsökande! Lycka till tjejen!

2009-04-07 @ 15:18:18
URL: http://snigelorm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det går trögt som fan. Detsamma:)

2009-04-07 @ 17:34:18
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0