Fika, hästar och tenta.

Nu har B börjat köra mot Växjö. Jag sitter här med min hemtenta utan att få så mycket gjort. Vid tio ska jag köra syrran till stationen, sen blir det Oj för att handla till mamma och köpa fika. Jenny kommer hit idag och då måste man ju fika lite.

Igår var Maria här så det blev träning. Precious var jätteduktig. Det känns konstigt att rida unghäst, efter en halvtimme var hon helt slut. Men snart är nog konditionen där. Dem små liven orkar inte så länge. Hon försökte busa och bocka lite men hon lyckades inte så jättebra.

Denna veckan har jag mest tentajobb framför mig, men det ska även ridas och pysslas. Blir en träning till innan jag åker hem till Växjö. Hjördis ska förhoppningsvis bli trimmad innan vi åker tillbaka, hon är ganska långhårig.

Nu ska jag försöka analysera en dikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0