Fit.

(Fit = i bästa form, i god kondition, spänstig, kry, pigg, frisk, stark nog)

Idag var jag och tränade. Muskel. Något har hänt med mitt ena ben. Jag har jätteont i rumpan/baksida lår. Har haft det sedan jag var i Åstorp. Har provat att massera och grejja men inget hjälper. Det gjorde sjukt ont idag när vi körde utfall och jag var tvungen att ta bort stången. Usch. Men kanske försvinner smärtan med lite träning. Hoppas på det

Imorgon blir det air core.
Onsdag muskel.
Torsdag air muskel.

Snart vågar jag ligga i bikini på Tufvanängen:)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad roligt att du tycker det :) Jag kikar allt in här också då och då, och det är kul att se vad som händer hos dig!

2009-04-27 @ 23:20:49
Postat av: Sophie

Måste ju börja använda mig av den när jag kommenterar kom jag på :P

2009-04-27 @ 23:33:56
URL: http://www.rythmanddance.blogspot.com
Postat av: Frida

säg till om du ska till ängen idag på e.m :)

2009-04-28 @ 07:01:06
Postat av: Johanna

Sophie: jaa, du måste ju göra reklam så att folk börjar läsa:)

Frida: Ingen sol:(

2009-04-28 @ 13:00:45
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0