Hard work.

Detta blir nog första och sista gången jag försöker skriva en tenta hemma. Här finns så mycket annat att hitta på. Tur att det är nio dagar kvar innan den ska vara inlämnad. Skrev ingenting på den igår så tanken är att jag ska försöka göra det nu. Ser från fönstert att mamma släpper ut hästarna, jag vill också vara ute. Det ska jag få senare. Jag ska rida i eftermiddag.

Ikväll snackas det om utgång. Jag är inte alls sugen, de senaste två kvällarna har jag och B träffat Bs kompisar och jag har bara velat hem eftersom jag är extremt trött. Tror jag stannar hemma ikväll. Det är inte kul när man är dödstrött.

Nu ska jag försöka skriva lite. hoppas det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0