Hemtenta

Igår fick vi ut tentan. Jag skulle kunna skriva den här tentan riktigt snabbt. Den är inte särskilt stor men man bör troligtvis lägga ner enormt mycket arbete på varje fråga för att bli godkänd. Och jag vill verkligen bli godkänd... Vi har tills nästa söndag på oss så jag borde ju hinna göra ett ypperligt arbete på den tiden kan tyckas. Frågan är hur min diciplin kommer att fingera hemma i skåne-land... Men jag tar en fråga i taget helt enkelt. Vissa i min klass skulle inte börja på tentan förrän nästa vecka.

Den första frågan jag håller på med nu ska omfatta 2500-3000 tecken, det är den minsta frågan. Man får själv formulera en fråga och jag har valt att analysera hur ångesten får sitt uttryck i en roman. En fråga som bör passa mig perfekt. Jag är dock ganska kräsen. Jag har redan skrivit 900 tecken och är lite orolig för att jag bara ordbajsar. Men jag får väl googla och läsa lite till. Just nu känns det mesta mest som en massa antagande och det är ju inte så bra.

Nu måste jag fortsätta skriva. Usch.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är flitig du gumman =)

2009-04-08 @ 18:54:16
URL: http://bumbijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0