It´s true.

Jag är avis på Frida. Hon har en kamera som tar jättefina bilder, jag skulle också vilja ha en sån. Kanske en dag när jag blir rik? Ni måste gå in på Fridas blogg och kolla bilderna: http://isola.bloggsida.se/.

Nu har jag läst halva min bok. Tänkte att jag skulle läsa ut hela idag. Den är ganska bra nu faktiskt och det är ju skönt. B är bakis idag, han ligger i sovrummet och äter chips och tittar på Futurama. B och Henke stack ut igår medans jag och Frida hade en slö och härlig kväll framför Robinsson. Vi var ganska trötta båda två.

Ganska skönt att det inte är perfekt vårväder idag, då hade jag nog inte fått gjort så mycket.

Idag blir det boken, dusch och promenad med Hjöris:)

Fridas bild!

Kommentarer
Postat av: Frida

vrålsööööt :)

2009-04-05 @ 12:54:46
Postat av: Johanna

En jävligt bra fotograf:)

2009-04-05 @ 13:42:01
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0