Kärleken firas:)

Valborgsmässoafton och solen strålar. Vilken dag! Tyvärr måste jag sitta framför datorn till klockan elva, min B-uppsats saknar mig så jag måste ge den lite uppmärksamhet. Men efter elva blir det näsan i boken ute i solen. Så skönt.

Dan springer runt här och försöker smyga. Han är rätt kul, det blir liksom komiskt när han gör allt för att inte störa (vilket han inte gör på något sätt fast han verkar tro det). Fast snart försvinner han till bibblan så då kan jag koncentrera mig ännu mer.

Idag har jag och B varit tillsammans i två år. Typ. Vi har inget specifikt datum så i efterhand har vi sagt att det får bli valborg som får stå för den dagen. Så är det när man inte har frågat chansen;) Vi har pratat ganska länge om vad vi ska göra idag och ingen av oss har någon briljant idé. Kanske drar vi till stan ikväll och äter något för att sedan mysa i soffan med godis. Jag vet inte. Jag känner inget behov av att festa heller (blev ganska mycket fest förra helgen) och B verkar inte vara överdrivet sugen. Vi får se vad det blir idag helt enkelt.

Får inte glömma att jag ska på air muskel. Pumpa, svettas, springa, svettas, pumpa, springa och svettas...

 

Kommentarer
Postat av: Frida

klart ni ska mysa, det passar ju perfekt efter tuff träning (om du väljer att gå) :) hoppas det blir en bra kväll!

2009-04-30 @ 08:43:14
Postat av: Jenny

Vad söta ni är =) Grattis på 2 års dagen ;)

2009-04-30 @ 09:41:46
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mmm jag hoppas på mys:P

Tackar tackar babe!:)

2009-04-30 @ 10:21:13
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas ni hade en fin dag!

2009-05-02 @ 01:17:06
URL: http://www.rythmanddance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0