Living the lifel

Pluspoäng till mig för att jag har:
·putsat fönsterna i sovrummet
·skrivit på min uppsats och mejlat in (har bara två sidor kvar att skriva)
·gått runt sjön med Frida
·börjat läsa min 700 sidor långa bok

Imorgon kommer det kompisar till B hit. Dem ska stanna till på söndag. Det ska bli trevligt. Vi ska nog till Bishops Arms och äta imorgon kväll. På lördag ska antagligen grabbarna ut men jag tror jag stannar hemma framför Robinsson med lite godis.

Just nu är det ganska mycket plugg. Uppsatsen ska snart vara färdig och jag kämpar för fullt med den. Det är verkligen inte lätt. Jag vill så gärna klara den så att jag ska slippa göra om den.

Nästa lördag kommer mamma, pappa, mormor och morfar hit. Det ska bli jättekul! Jag vet inte exakt vad vi ska hitta på. Det blir väl mat och rundvisning på campus.

På söndag åker mamma och betäcker Matilda IGEN. Hon har fått så mycket komplimanger för fölet efter Chirlon så det blir samma igen. Har till och med en eventuell köpare på fölisen redan, roligt:) Och Maria kommer rida Precious tills jag kommer hem vilket känns skönt. Då slipper jag börja om från början.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lifel

2009-04-24 @ 15:33:43
Postat av: Johanna

du är tråkig morten maskin

2009-04-24 @ 15:34:39
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0