Natt-uppdatering.

Nu har jag precis kommit hem från stan. Grabbarna drog vidare för dem var inte riktigt nöjda än. Vi har varit och käkat och till sist hamnade vi på en pub vid namn Pauze. Riktigt märkligt ställe. Det var fint men lite konstiga människor. Vi tog en taxi hem och jag gick ut med hunden medans pojkarna gav sig ut i natten.

Imorse putsade jag fönsterna i vardagsrummet, det blev fint. Märks ganska stor skillnad. Vid tio var jag och B i stan. Jag handlade en tunika på Gina, en topp från HM och en stickad tröja från Veromoda. Den stickade är jag helt förälskad i. Har haft på mig den nu ikväll, den är så nice och skön. Väldigt bra köp. Idag beställde jag även linser, dyrt men nödvändigt. Nu har jag linser i ett halvår i alla fall, det är ju bra.

Imorgon ska vi ligga på Tufvan-ängen hela dagen. Jag ska läsa så mycket jag orkar. Grabbarna ska mest troligt dricka öl och grilla. Dem snackade om frukost grillning innan, helt tokiga.

Nu ska jag nanna. Eller ja, jag ska ta en macka och kolla på tv. Snart kommer resten av gänget hem och ska garanterat ändra bland möblerna för att få bra sov platser.

Gillar förresten att platta mitt hår. Färgen på håret gör sig bäst då. Snyggt och lite sommar tycker jag. Fast det tar lång tid, idag tog det 25 minuter att platta. Fint blev det:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ohhh platta håret.. Låter nice det =) Vill se en bild på det =)

2009-04-25 @ 11:18:31
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi får se om jag kan återkomma med en bild:P

2009-04-25 @ 14:44:06
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är ett måste :)

2009-04-25 @ 21:42:23
URL: http://bumbijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0