Önskningar kan bli verklighet!

Innan jag åkte till Åstorp hade jag en del önskningar, minns ni? Jag tänkte att jag skulle redovisa resultatet.

1. Påskägg. Jag fick aldrig något påskägg av min familj vilket jag fått de senaste 19 åren. Däremot fick jag god mat och godis i två veckor så jag är inte bitter. Men jag blev varm i kroppen när jag helt otippat fick ett påskägg av Micke (Bs pappa) och Dorrit, det var ett guldigt påskägg med massa påskgodis i. Då märkte jag att det var påsk på riktigt. Jag blir aldrig för gammal för påskägg.
2. Våfflor. Mamma gjorde jättegoda våfflor, jag njöt av varenda tugga. Som jag längtat!
3. Föl. Den viktigaste av alla. Och det blev ett föl. Natten mellan den 16:e och 17:e. Jag är otroligt tacksam för att jag fick vara med när Flisan fick sitt första föl. Och för att fölet är friskt (och en kopia av Flisan).
4. en snäll Precious. Faktiskt så slog detta också in. Jag har varit ute och ridit med henne i skogen både själv och med häst-sällskap. Jag har hoppat och tränat för Maria 2 gånger. Jag trillade av en gång men hon var ändå snäll. Jag hade räknat med att trilla av kanske 3 gånger med tanke på vilka konster hon kan.
5. Att tentan ska gå bra = jag blir godkänd. Tentan är inlämnad och som vanligt känns det kass. Hur det går får jag veta först om någon vecka. Men med tanke på att alla andra önskningar uppfylldes så överlever jag om det blir omtenta.
Jag och Hjördis åker på släpet bakom fyrhjulingen efter att hästarna har fått vatten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tentan går säkert jättebra =)

2009-04-21 @ 19:54:54
Postat av: Jenny

Tentan går säkert jättebra =)

2009-04-21 @ 19:55:40
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas det:)

2009-04-21 @ 20:53:25
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0