På rätt väg.

Igår mejlade jag iväg min uppsats till min handledare för att få se om jag är på rätt spår eller helt ute och cyklar. Till svar fick jag "inte så mycket att kommentera, se bra ut. Jobba på!" Vilket känns riktigt bra. Jag trodde hon skulle ha ganska så mycket anmärkningar men det var nästan ingenting. Så jag får väl fortsätta med att jobba på. Jag är ganska nervös över hur pass bra jag håller mig till ämnet. Det är så lätt att komma in på sidospår och sväva iväg. Får jobba på den biten. Tycker själv att min analys i nuläget ser ganska så katastrofal ut.

Idag så kommer Dan-Åke hit. Han ska sova på soffan här inatt. Ska bli kul att höra om hans Chicagotripp. Campus känns jättetomt utan Åke och Johanna.

Idag har jag föreläsning klockan ett. Boken som jag ska ha läst till idag har inte kommit trots att jag beställde den för en vecka sen. Störigt. Jag har börjat läsa till nästa vecka istället men det blir lite jobbigt att inte ta allt i rätt ordning.

Ikväll är det muskel. Riktigt härligt.

Glöm inte att det är den 1:a april idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0