Soool!

Klockan 7 ringde klockan och det var dags att gå upp. Väckte B och hunden sedan var vi ute och gick (8 km), efter det blev det frukost och jag har nyss duschat. Det är riktigt varmt ute redan, härligt!

Har föreläsning nu 10-13. Är avis på B som är ledig och kan ligga i solen. Fast jag kan iofs göra det när jag kommer hem.

Ikväll 18.20 blir det muskel. Har ont som fan i kroppen efter gårdagens air som var oerhört jobbigt. Svettades så jag skämdes. Efter träningen ska det tvättas, tråkigt som fasen.

Dan-Åke kommer hit ikväll. Han ska bo på vår soffa inatt vilket han gärna får göra. Lite synd att han inte har med sin andra halva (Johanna) som alltid lättar upp stämningen lite extra. Den gamle campus räven kan man lära sig ganska mycket av både vad gäller skola, kultur och fest:D

Nu ska jag gå till skolan (med lite ångest eftersom jag inte hunnit läsa ut min 760 sidor tjocka bok och inte har gjort instuderingsfrågorna)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blir jag nästan generad! men bara nästan, för du menade väl inte andra halva, utan bättre halva? hehe! Jag vill oxå ha sol, sthlm är helt grått idag :S

Kram på dig & hälsa Åke & Björn!

2009-04-29 @ 10:43:07
URL: http://snigelorm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha klart jag menade bättre halva:P vet inte vart jag fick "andra" ifrån. Hoppas du får sol snart. Kraaaaam:D

2009-04-29 @ 16:36:49
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0