Touch of summer.

Igår satt vi på ängen i några timmar. Det blev bland annat grillning två gånger. Inte helt fel. Alla blev lite lätt solbrända. Härligt! När kvällen närmade sig åtta så stack vi till Bs kompis på förfest. Det blev väldigt mycket folk där och det var jättekul. Härliga typer:) När alla stack till Sivans så gick jag hem. Jag var ganska sugen på att hänga med ut men hade inte så mycket pengar med så jag traskade hem. Vid två vaknade jag av att det blev efterfest här. Inte så kul. En timme senare tystnade musiken äntligen. Vaknade först vid halv elva idag, Hjördis sov fortfarande som en stock. Väckte henne och gick ut. Det är mega varmt ute. Blir solen och boken idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0