Värme!

Jag är glad att jag köpte en vårjacka igår, men idag är det så varmt så man kan vara ute i t-shirt. Det sitter en massa tjejer ute i bikinis, men det är lite på gränsen tycker jag. Gick och lämnade lite böcker till bibblan nyss. Idag var det ännu mer folk på universitetsplatsen än det varit innan.

Jag ska vara ute så mycket som möjligt idag tänkte jag. Har läst 50 sidor i den nya boken redan, resten hoppas jag kunna läsa utomhus.

Förra helgen köpte vi ett kompostgaller så att vi kan ha dörren öppen utan att Hjördis rymmer. Hon är glad över att kunna ligga och spana på alla som går förbi. Hon är duktig och morrar inte alls, inte skäller heller. Inte ens när andra hundar går förbi. Hjördis är världen snällaste tror jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

det är UNDERBART ute!! :D

2009-04-03 @ 13:54:54
Postat av: Johanna

JAAAA!

2009-04-03 @ 15:24:06
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0