I Växjö igen.

Igår visade jag och mamma Precious för spekulanter. Nu borde snart gå vägen tycker man... När jag hade visat färdig så packade jag ihop allt som jag tagit med mig till Åstorp för sommarvistelsen. Mamma hjälpte mig att packa bilen och sen körde jag. Jag körde ganska fort. Det är riktigt tråkigt att köra till Växjö helt ensam utan musik. När jag kom hem tog jag och B upp alla saker från bilen (som var helt över-packad) och sedan blev det mat. B hade fixat potatisgratäng och en massa annat gott. Han är så fin.

B och Danne åkte hit i söndags, allt för att inte missa en vecka med fest. Så ikväll medan dem är ute och super skallen av sig ska jag börja förbereda mig inför skolan. Är förkyld och har ont i huvudet så jag orkar inte med nollningen idag. Ska fixa med schema och kurslitteratur. Planering är a och o.

B och Danne ska på förfest nu. Känns härligt att vara tillbaka på campus. Här börjar man förfesta klockan fyra.

Var förresten på Mio med B innan och beställde en byrå. Ganska dyr men asläcker. Vi får den nästa helg. Den kommer bli perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0