Literary theory.

Igår blev det en runda på stan med pågarna, B skulle till tandläkaren och jag fick köra. Sprang in en runda på Gina och handlade en tunika (har redan en men ville ha en till i en annan färg för dem är så fina och sköna). På eftermiddagen kom Micke och hans kompis. Dem skulle till Gotland och stannade hos oss för lite fika. Jag hade gjort äpplepaj.

På kvällen låg jag och B i sängen och kollade Sagan om ringen. Vi var ganska trötta. Andra bullar är det idag. B har redan svept den första groggen och han och Danne befinner sig på Tufvanängen för att gå på skattjakt. Själv har jag alldeles för mycket att läsa för att kunna dricka grogg och leta skatt.

Ska sätta igång att läsa nu. Märks att det var ett tag sedan något lästes på allvar. Engelskan gör ju verkligen inte saken lättare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0