Äntligen kyla!

Var precis ute och gick med Hjördis. Kallt som fasen, stjärnklart, fullmåne och is istället för vattenpölar. Härligt! B och Danne är ute och går runt trummen nu. Jag följde inte med för jag hade för lite kläder på mig. Så nu sitter jag här helt ensam och chattar med Maya. Trodde att jag och B skulle kolla lite tv men nepp, så blev det inte.

Förresten så har Maya börjat blogga! Ni måste läsa den, hon skriver riktigt bra: tufvan.blogspot.com

Imorgon är det dags för respons. Jag är rädd. Har oroat mig ganska mycket över det idag. Blir väl bibblan dygnet runt de närmsta veckorna. Tjoho! Jag vill bara att den ska bli klar. Är trött på den. Har funderat lite över Flisan idag också. Mycket tankar, kom inte fram till något bra.

Annars har jag inget kul att berätta. Längtar mest till jul.

Drömde att jag jobbade i delin inatt. Jag var riktigt långsam och väldigt otrevlig mot kunderna. Dessutom hade jag gått upp så mycket i vikt att jag precis fick plats bakom disken!!!! Vilken mardröm... Hoppas jag får plats där bakom när jag kommer i jul, annars är det illa.

Och en annan sak, har UVI på gång. Vaknade tidigt imorse och fick panik när jag upptäckte det. Har druckit vatten hela dagen idag, hela tiden. Jättejobbigt men det verkar ha hjälpt. Får köra på samma sak imorgon, jobbigt att springa på toa hela tiden bara. Precis vad man behöver nu.

Kommentarer
Postat av: maya

Tack för länken sötnos :) Vi avlöser visst varandra med UVI.. du får dricka mycket vatten, som sagt! Hoppas det går över snart. Inte rättvist att ha det ovanpå uppsatsen ju! Jag diggar din dröm, LOL! Puss

2009-12-01 @ 21:50:28
Postat av: Johanna

Hihi varsågod :) Usch ja, ingen höjdare. Men det verkar ha försvunnit nu faktiskt:) Puss

2009-12-02 @ 08:40:52
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0